בקשה לסגירת תיק פלילי

פתיחת תיק פלילי והגשת כתב אישום נגד אדם יכולים להוות עבורו מכה של ממש ופגיעה בחייו האישיים והמקצועיים. אם נפתח נגדכם תיק פלילי הדבר החשוב ביותר שיש לעשות הוא לפנות לעורך דין פלילי שיש לו ניסיון בסגירת תיק פלילי, כך תוכלו לחזור לחייכם במהירות האפשרית.

קיומו של תיק פלילי עלול להקשות על אדם בחייו האזרחיים ובכלל זה אי קבלה למקומות עבודה המחייבים הצגת תעודת יושר, וכמובן בחייו האישיים של אדם, עם ה"גיבנת" שהוא סוחב איתו.

מעבר למשמעויות המקצועיות הישירות של אי-קבלה למקומות עבודה מסוימים המחייבים את הצגתה של תעודת יושר, הרי שיש בתיק פלילי וכתב אישום פלילי בכדי לערער את דימויו העצמי של הנאשם במידה ניכרת.

סעיף 60א' לחוק סדר הדין הפלילי מחייב את הפרקליטות לשלוח מכתב לכל מי שכנגדו היא צפויה להגיש כתב אישום פלילי ולהודיעו על כך מבעוד מועד. במסגרת סעיף זה, זכותו של כל אדם לפנות לפרקליטות בתוך 30 יום מקבלת ההודעה ולנסות לשנות את החלטתם. אם בקשה זו מוגשת על ידי בא כוחו של הנאשם – עורך דין פלילי, ניתן להגדיל את סיכויי קבלתה.

משרד עורכי דין מורן נירשברג-דרורי מתמחה בייצוג נאשמים וחשודים בהליכים שעיקרם סגירת תיק פלילי ושימוע לפני הגשת כתב אישום. באם קיבלתם הודעת יידוע על פי סעיף 60א' לחוק סדר הדין הפלילי, על כוונה להגשת כתב אישום, אנו ממליצים לכם מיידית למשרדנו.